2 December

hoff har inte gjort nå vettigt idag känns det som,
har vart så sjukt trött hela dan. Jag sov till halv 11 typ,
vart lite små grinig när Axel ringde och väckte mig.
Men det var ju lite tur faktiskt, för jag skulle till pajala kl.11 så det vart lite brådis.
Meningen med att åka till pajala var ju för att jag skulle snacka med syon,
men hon var inte där och det var ju väääldigt ovanligt. men visst.
Jag hade lite matte med Harry också och det var ju bra!
Jag och Johanna var och käka på thai restaurangen också,
det var väl inte så himla great mat som jag tänkte mig, men nå gick det att äta:)
innan vi for hem så for vi och solade.
sen sprang jag in på färghandeln för att köpa hårfärg
och så råkade jag få syn på ett ganska gulligt litet paket med en läppglans,
läppstift och nagellack som jag inte kunde motstå att köpa.

När vi väl var hemma i byn så kom Fanny hit en sväng,
var tvungen att ha lite deep talk med henne.
Det handlade om henne dårå :b
efter det så for jag med Minna och Johanna
och kollade in den här nya restaurangen här i korpis,
såå himla fint vare. Jag trodde aldrig att det skulle bli så bra!
Det är ju kul att korpis också förökas lite med andra grejjer än barn;b
När jag kom hem därifrån så började jag lite med det där körkortet,
tills paradise hotel började :b
Nu sitter jag här och kollar på robinsson,
sen ska jag plugga ännu mer körkort.
Det var de, Gonatt på er. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0