27 December

Den där lista saken orkar jag inte bry mig speciellt mycket om känner jag.
Det var ett tag sen jag skrev, de har hunnit hända massor med saker.
Jag har hunnit få körkort, det har varit jul och en massa mer.
Men skönt att julen är över iaf, Det kändes inte som jul på rikt när jag jobbade julafton och juldagen. Men det är lite större pengar iaf. I Julklapp fick jag lite allt möjligt, sånt där behövligt men ändå inte så märkvärdigt! :b Men av Axel fick jag både behövliga och märkvärdiga saker, en jätte fin ring med en jätte fin inristad text på. Enligt min smak så var den värd tårar :b Nåväl jag är lika tacksam för allt jag fick och fick ge. Nu väntar vi bara på nyår! :)

Idag har jag annars vart och hämtat mitt körkort. Så sjuuukt fruktansvärd bild, jag höll på avlida. Och den ska man behöva visa åt folk. Hoppas det inte blir allt för ofta. Det var ju från när jag var i Luleå och skrev teori prov, Då skulle man ju fota sig där och jag fattade inte riktigt varför!? Tänkte mer att det var för att testa hur körkortet skulle kunna se ut. Jag sa att jag tagit egna foton redan, men nejnej, dom bara streta emot. Nåja, när jag kuggade där då, så vare både lättnad och olättnad :D Jag tänkte mer på bilden då, jag såg seriöst drågad, tillplattad och utdragen ut på den. Men jag tänkte yes, nu slipper jag den bilden iaf. icket, dom skickade den så fort jag klarat teorin. Jag tror nog jag ska skicka efter såndär papper från vägverket så jag får ett helt nytt körkort. Visst kan man tycka att det är lite löjligt, men dom där fotona som jag skulle ha fotade jag hos en riktig fotograf. och det kostade penkii!! Haha, ja så intressant var det. Annars har jag bara städat lite i lägenheten, tvättat kläder och ätit good mat! :b hejhej


"this ring is round and has no end
and so is my love for you."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0