Dag 13 - Den här veckan

Har jag inte skrivit blogg nästan alls. Så jag har missat den där kalender skiten. Men kan ju ta allt lite kortfattat här. Först den här veckan - Jag har inte gjort mycket alls. Jag har typ suttit hemma, Pluggat körkort osv. Jag kommer inte ihåg om jag gjort nå speciellt, så jag har förmodligen inte gjort nå speciellt.

Dag 09 – Min tro
Jag vet faktiskt inte hur jag ska vidga detta!? Men jag vill åtminstone tro på ett liv efter döden. Att tro är ju inte att veta, så jag har faktiskt funderat en heel del på vad som egentligen kommer att hända, hur världen kom till och varför människor ser ut på ett sätt och varför djur ser ut på ett annat sätt. haha, börjar man tänka så, så finns det typ ingen ända på allt. Men jag tror faktiskt att varenda människa funderar på det nångång. Även fast man försöker undvika att tänka på det. Jag tror även att alla försöker att tro på nånting, eftersom jag tror att alla slängt en tanke på det. En som säger att han/hon inte tror på någonting, försöker helt enkelt undvika att det faktiskt är något övernaturligt som skett när allt blivit som det är. Jag tycker att man ska våga stå för vad man tror på. En tro är en trygghet. Eftersom ingen veet hur allt kom till, så kan man ju helt enkelt bara tro. Haha Aa, så tror jag.

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Vad jag hade på mig just den 10:e kommer jag inte ihåg!? Meen idag har jag på mig, inte allt nå speciellt. Mjukisbyxor och en viit tröja.

Dag 11 – Mina syskon
Jag har 10 syskon. 
Andreas är född år 1983, vad är man då? Jaa, han är väl 28 typ :b Han har blondt hår, blåa ögon. Han har Fru, Carina heter hon. och så har han 3 helt underbara barn, Enny, Elwa och Eli :) Dom bor här i korpis.
Simon är född 1985, alltså ungefär 26 år. Han har brunt hår, bruna ögon. Hans fru heter Johanna och tillsammans har dom 4 små pojkar som också är alldeles underbara. Joar, Wilmer, liam och Noel är deras namn. Dom bor också här i korpis :)
Joel är född 1987, 24 år.  Han har brunt hår, bruna ögon. Han har nyligen gift sig med Carina, Dom har en katt som är helvit och döv. Albin heter han :b  I luleå bor dom dårå :)
Markus är född 1989, 22 år. Han har brunt hår, bruna ögon. Han har ingen fru än, men en flickvän som han är förlovad med, Martina heter hon. Han Jobbar i Kiruna och ska bosätta sig där snart! :)
Minna är född 1993, 18 fyller hon snart. Hon har bruunt håår och bruna ögon. Som dom flesta andra. Hon har en pojkvän som heter Alexander. Hon går skola i pajala och bor i körbis. :)
William är född 1995, han är blond och har blåa ögon. Han går 9:an i korpis. Spänner sig gör han också.
Filip är född 1996, blond och blåa ögon. Han går 8:an i korpis. Extremt aktiv kan man säga att han är:b
Fanny är född år 2000, hon han mellan blont hår, ett blått och ett brunt öga. Hon går i 4:an, i korpis skola. Hon är lite små fjortis osv.
Alice är född 2002, ljusbrunt hår, jätte mörkbruna ögon. Hon går i 2:an i korpis skola. Hon är cool.
Emelia är född 2004, blond och bruna ögon. precis som jag :b hon går i 0:an i korpis dårå. Hon är yngst och bebisen i huset.
Aa, det var dom. Förövrigt så har jag alldeles underbara syskon. Jag älskar dom alla.


Dag 12 – I min handväska.
i den har jag alltid mobilen, snus, toy oftast, börsen, lipsyl Hårspray och en kam. Möjligen lite smink ibland. Det är olika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0