Dag 16 - Min första kyss.

Om man ränkar bort från dagis och där i kring och även sanning eller konka, så skedde min första kyss (som jag kommer ihåg) i Finland faktiskt. Det var en kille där som jag vad tillsammans med. Jag var kanske 12-13 år kanske till och med 14!? Hur som helst så tyckte jag att han var svin snygg först och allt det där. Men när han började pussa på mig så mådde jag inte speciellt bra! Jag vet inte vad det berodde på, men jag störde mig bara på honom. Sen efter den kyssen så ville jag inte åka moppe med han tillbaka, jag ville hellre åka på pakethållaren bakom min kompis. Men hon tvingade mig att åka bakom han, hon tyckte vi var så gulliga tillsammans, så jag gjorde det. Alltid då och då skulle han vända huvudet bak och pussas, medans han körde. haha, jag minns hur jag bara ville smäcka till han i bakhuvvet. När han väl skulle lämna av mig hos min moster, så stod han där och "kysste" mig i typ en halvtimma. Jag började flera gånger gå iväg, sådär sakta samtidigt som jag höll i hans hand, men han drog tillbaka mig och bara fortsatte, haha, jag var så sjukt less! Det är väl kanske inte direkt så man ska känna när man kysser sin pojkvän ;D Hoppas inte han läser min blogg, vilket jag knappast skulle tro. Men hur som helst så vare ju ett X antal år sen, så det är ju inte så att jag ogillar han för det eller så. Det är bara ett komiskt minne liksom :D Han har säkert hittat en tjej som gillar att kyssas med han! vad elak jag är;b Jag har ju inte nämnt några namn åtminstone :D

Kommentarer
Postat av: sonja

Hahaha, ja komiskt kan man ju säga att det är :P lät bara så kul :) och tänk att man verkligen kan känna sådär :P

2011-01-02 @ 03:34:28
URL: http://degklumpeen.blogg.se/
Postat av: Erika

haha, jaaa. Först är dom svin snygga osv, sen bara på nån sekund så blev dom äckliga! :D

2011-01-03 @ 23:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0