Dag 2 - Min första kärlek

Hur det exakt är menat att jag ska skriva, Min första riktiga kärlek eller min första "kärlek"?! Hur som helst. Min allra första "kärlek" var när jag gick i 4:an och 5:an, Jag minns att jag var jätte kär i en kille från skolan. Vi gick ju i Erkheikki skola. Haha, det var lite små komiskt, men jag var verkligen "kär" i han. Sådär kär som man kan vara när man är liten. Jag frågade chans på han flera gånger men han sa nä varenda gång. Jag tjatade och tjatade.. så en dag stod jag och sonja utanför ett fönster till ett klassrum, där den här killen var då. Fönstret var öppet, så jag och sonja frågade båda två om han inte kunde bli ihop med mig. Tillslut så sa han bara "jaja okej, men bara om jag får göra slut på torsdag." haha, det var tisdag då. Jag var jätte lycklig! :D haha tänk så enkelt det var då egentligen. Och det var ju inte så att vi var med varann, jag fick bara vara "ihop" med han och det var underbart då. Och jag vart ju inte direkt sårad när det tog slut då, på torsdan. haha, jag fattar inte. 
Sen har det väl vart såndär kärlekar  lite här och där.
Min första riktiga kärlek är Axel. Man kan tro att man är kär i någon. Men när man hittar någon som allt känns så perfekt med, Någon som man inte på något sätt vill ändra på. För att man vill ha den personen precis som han är. Nån som man känner sig trygg med, nån som man kan ha så sjukt kul med som jag kan ha med Axel. Det är som en bästa vän, men ändå så grymt mycket mer. Det är great!


Kommentarer
Postat av: axel

Känner precis likadant, du är helt underbar! Love you<3

2010-12-02 @ 22:19:13
Postat av: Erika

;') älskar dig meed <3

2010-12-02 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0