Dag 3 - Mina föräldrar

Min mor och far är verkligen 2 pernoner som jag uppskattar mer än mycket annat. Jag uppskattar deras tålamod, styrka, mod och kärlek. Dem har alltid velat oss barn det bästa. Alltid kanske deras önskningar inte har gått i uppfyllelse och ibland blir det helt annat än dom tänkt sig. Men dom ger aldrig upp, dom kämpar in i det sista för att övertyga sina barn om att det finns något bättre än det ena och det andra. Visst alla människor som kommer till världen, oavsett föräldarar eller annat, Alla bildar egna uppfattningar om allting, värderar olika saker på olika sätt. Jaa, alla har helt enkelt olika åsikter och olika tankegångar. Även om det finns en hel klan med människor som anser sig vara "samma folk" eller kallar sig "vi" och "dom", även i den klanen finns det olika åsikter och uppfattningar om saker och ting. Det kommer alltid att vara så och det är nog meningen att det ska vara så också, så himla ointressant och tråkigt annars eller hur!? :b nåja, nu skena jag iväg här lite. Tillbaka till Mamma och pappa. Dom är älskvärda helt enkelt. Min mamma och jag har en väldigt fin relation tycker jag, jag kan verkligen prata om allt med henne. Ellerja, i princip allt. Men ena stunden kan det även braka totalt. Men det beror nog på att jag och mamma är väldigt likadana till sättet. Jag älskar verkligen min Mamma otroligt mycket. hon kommer alltid finnas som en trygghet för mig. Min pappa kan jag säga, jaa, han är en riktig Pappa. ibland kan jag sitta och tänka såhär. "det är helt sjukt vad bra pappa vi har." Det är en pappa med humor så det heter duga. Han är inte sur i onödan. Det är något som piggar upp enormt. Han är en trygghet för alla barnen har jag märkt. Bara utav sitt så egna sätt! Jag älskar min Mamma och Pappa såå himla mycket helt enkelt! Japp, dom är guld värda. 

thats it! Puss och Kram
hihi

Kommentarer
Postat av: sonja

Vad gulligt skrivet :)

2011-01-02 @ 03:41:38
URL: http://degklumpeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0