Dag 6 - min dag.

Min dag började med att Jag klev upp kl.6, fixade mig och kl.7 åkte jag med bussen från korpis till luleå. Jag sov typ hela vägen. När jag kom fram så kom joel och hämtade mig från stationen, så jag for hem till han och carina en sväng. Det var riktigt mysigt. Vi snackade om ditt och datt. Vi for även och käkade på en restaurang på gården brevid, det var så himla smärrigt med en kebabrulle. Efter det körde dom mig till trafikverket där jag skulle göra ett försök med teori prov, när jag var färdig med provet så var jag 100 säker på att Jag hade klarat det, men icke. 50p än en gång:s nåja det var bara att bita ihop och knalla ut. Jag gick in till stan, vilket jag inte hade tänkt först p.ga olämpligt höga skor, men så blev det. Jag kollade lite i affärer. Köpte trosor från gina mer fick det inte bli. Efter en liten stunds traskande hade jag så enormt ont i fötterna, så jag var illa tvungen att köpa ett par skor. Jag hittade ett par helt perfekta till lagomt pris, så dom blev det. Sen kom Anna till stan, vi fortsatte att traska lite, med något mindre smärta i fötterna. Vi hittade ett jätte gulligt café som vi slog oss ner i, käkade en macka och bara allmänt satt och snackade i någon timma. Efter det var vi på jakt efter ett navel smycke åt mig, men vi hittade inget. Så vi slog oss ner på ytterligare ett café, tills jag drog iväg till bussen. Så nu sitter jag i bussen påväg hem dårå. Nu ringer axel så nu ska jag prata med han. Hejs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0