5 Januari -

Hallåå, Jag ligger i sägen och ska försöka sova strax. har som vanligt varit tvungen att hämta kisse från mamma och pappa nu när Axel sover i skogen. Jag har väldigt stora problem med att sova ensam i en lägenhet.. Förr hade jag inga problem, men nu är jag förmodligen så himla van vid att inte sova ensam. Ännu en orsak till varför det hade vart så himla underbart att äga en hund! :p Idag har jag varit till Pajala och handlat svin mycket mat, seen in på apoteket och handla en grymt bra dusch olja, lite piller, en dag och natt kräm och nå slags kräm som man lägger vid ögon huden. ajaa, resten av dagen har jag inte gjort så himla nödvändiga saker. . spelat en heel del skipboo och  kollat film. Nu ska jag försöka sova med min katt! goonatt!




4 TV-program jag ser:
1. Kougar town 
2. Vänner
3. biggest looser (ibland)
4. two and a half men ;b

4 saker jag gjort idag:
1. varit till Pajala å handlat
2. Spelat skipboo
3. Kollat film
4. Pratat i telefon

4 saker jag längtar efter:
1. En hund !?
2. Fylla 20
3. Axel som just nu är i skogen ;/
4. sooommaaar, vår åtminstone.

4 saker på önskelistan: 
1. en huuund
2. pengar
3. energi
4. utomlandsresa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0